پست ثابت

































دختری از جنس مهتاب

                      

 

02200000 دین دین دین 02200000

                                مراجعه کنندگان محترم توجه فرمایید..

                             این پست ثابت است و برای خواندن تمامی چرت

  وپرتای من به آپ های پایین تر مراجعه فرمایید

      

 با تشکر. 

 
 دین دین دین 
 

 سامولیکم

 
  من کیم؟   یکی 
  

   تو کی هستی؟ خودت  

 
 
     خو بسه دیگه زیادی آشنا شدیم!

 

 ســلام دوستاي گـلم خوبـيـن؟ اين آپـم فـقط براي

اين بود 

  كه چـند تـا از قانـونــای وبـمـو بگــم 

 خب اول باقانــونای وبم آشـناشو بعـدنـظـر بده

 هرکی این قانونارو اجراکنه یه ماچ

حسابی ازم داره 

 


 

                            اگه کارت خیلی شخصی نیست نظر خصوصی نذار

چون عمومی میشه

اگه دوست داری ادامه مطلبامو بخونی زحمت بکش و

تو وبلاگ عضو شو

اگه قراره اینجا لینک شی و نقش هویج رو واسم

بازی کنی بیخیال

تو وبم امکان داره یه سری تبلیغ باحالم بذارم

اگه دوست داشتی زحمت کلیک کردن روش رو بکش

اگرم دوست نداری و کلا دلتو زد به دستور العمل زیر عمل کن!

  اگه خوشت نیومد یه چیز قرمز رنگ بالای صفحه هست

اونو بزنو با خداحافظیت خوشحالمون کن...

خواهشا بدون نظر دادن خارج نشین حداقل یه نظر      

    تا در وبلاگ تخته نشه! 

 

                         هر کی عکس برداره ولی ۵ تا نظر نزاره حلالش نميكنم  

 

 

 

خـو ايـن هـمـه زدم تـو سر خودم برا ايـنه كه 

 

 نـظـر بـديـن..اه..


بـايد مـسـتقـيـم بهتون بگـم؟؟نظر بده ديـگـه!!
شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه


خب دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه

 در هر صورت خوش اومدی
 

 


(اینو واسه دل خوشیت گفتم!!)


 

حالا برو حالشو ببر...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت20:29---1 بهمن 1391
salam azizam webet kheili ghashange khoshhal misham be webam biay

ابوالفضل
ساعت0:55---25 آبان 1391
سلام خیلی وبت جالبه خیلی باحاله مخصوصا قانوناش...خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم من الآن آپم خواستی زود بیا منتظرم
www.atefeh2813.loxblog.com


nafaskoochoolu
ساعت14:42---19 مهر 1391
سلام عجیجم عالی بود خیلی قشنگه بازم به من بسر خوشحال میشم منم باز بهت میسرم

nafaskoochoolu
ساعت14:35---19 مهر 1391
سلام خانمم وبت خیلی خیلی بامزست من هر کاری کردم نتونستم عضو شم که بتونم ادامه مطلباتو بخونم خیلی مطلبات دوستانه و خنده داره منم دوس دارم یه سری از ای مطلبا بنویسم ولی نمیدونم چی بنویسم خیلی خوشحال شدم که اومدی منم اومدم بازم بیا منم باز میام بای تا های

رزمشکی
ساعت14:46---17 مهر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 17 مهر 1398برچسب:,سـاعت 2:24 PM نويسنده آرتمیس| |

MiSs-A